Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"

"Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania" - od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"

Najnowsza kampania Lidl Polska „Praca na lata” to druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu. Lidl podkreśla, że szuka załogi „na lata”, o czym świadczą atrakcyjne warunki zatrudnienia, które firma zapewnia swoim pracownikom i oferuje kandydatom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-dziekuje-swoim-dostawcom-za-wspolprace-reklama-opinie ##

Ponownie bohaterami kampanii sieci są jej pracownicy - Iwona i Tomasz, którzy najlepiej mogą opowiedzieć o swojej satysfakcji z pracy w Lidl Polska.

Akcja obejmuje działania on-line, social media (Facebook, Instagram, YouTube), landing page, reklamy w radio oraz nośniki własne (gazetki reklamowe).

kampania została zrealizowana przy udziale 24/7Communication (działania PR) oraz agencji Lucky You.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"