Lidl wybiera agencję reklamową

Sieć sklepów Lidl Polska prowadzi przetarg na wybór agencji reklamowej, z którą ma pracować projektowo. Stałą obsługą reklamową sieci dyskontów zajmuje się od kilkunastu lat GPD Agency.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl wybiera agencję reklamową

Lidl Polska rozesłał do wybranych agencji reklamowych zapytanie przetargowe. Firma nie podaje ich liczby ani nazw. Wiadomo jedynie, że przetarg ten nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat. 

Wybrana agencja ma współpracować z siecią sklepów projektowo. 

Przypomnijmy: z początkiem września br. polski oddział Lidla rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations. Do współpracy wybrano agencję K+PR. Wcześniej Lidl współpracował z agencją 24/7 Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu