Lidl z #taniasobotachallenge na Tik Toku

Na Tik Toku pojawił się #taniasobotachallenge, jako element promocji sieci sklepów Lidl Polska. W ramach wyzwania detalista zaprosił do współpracy popularnych twórców, którzy nagrywają filmiki, tańcząc przed sklepami tej sieci handlowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Użytkownicy Tik Toka w wyzwaniu #taniasobotachallenge nagrywają filmiki, na których tańczą do remiksu piosenki „Tania sobota w Lidlu” przed sklepami sieci Lidl Polska.

Dotychczas w akcji udział wzięli popularni TikTokerzy - Piotr Charaziński (@charazinsky), Sandra Maliszewska (@maliszewskaa), Kamil Owczarek (@kamilowczarek) oraz Marta Rentel (@martirenti).

Do akcji dołączyli również inni użytkownicy Tik Toka - na platformie pojawiło się już ponad 500 nagrań wykorzystujących remiks piosenki „Tania sobota w Lidlu”.

@martirenti Chodzicie do LIDLa? Polubie filmy osób, które nagrają pod ten dźwięk 🤗 ##TaniaSobotaChallenge ♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa

 

@kamilowczarek Dziś zakupki w Lidlu ❤️Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil zobaczyć 🤩 ♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa
@maliszewskaa Robicie zakupy w Lidlu? 😃🛍 Będę wpadać do osób, które nagrają filmik pod ten dźwięk! 🤪 ♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa

 

@charazinsky Dokończ zdanie: Jak sobota to... 😂 Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil ❤️ ♬ LIDL Tania Sobota Challenge - maliszewskaa

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii