W ramach konkursu każdy może nakręcić maksymalnie 60-sekundowe wideo pokazujące, co go cieszy w życiu. Filmik należy zamieścić na YouTubie oraz zgłosić link do niego w serwisie casting.lidl.pl
Materiały można zgłaszać do 9 sierpnia, jednocześnie będą mogli na nie głosować internauci. Autorzy pięciu nagrać na największą liczbą głosów otrzymają kosz podarunkowy o wartości 300 zł.
Natomiast jury w drugiej połowie sierpnia wybierze najlepsze nagranie. Jego autor dostanie 10 tys. zł i wystąpi w kolejnej odsłonie kampanii Lidla pod hasłem „Więcej na radość z życia”.
Komunikację marketingową pod hasłem „Więcej na radość z życia” Lidl prowadzi od maja. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty.
Wcześniej przez prawie sześć lat w kampaniach Lidla występował kucharz Karol Okrasa, razem z kolejno kucharzem Pascalem Brodnickim, dziennikarką Dorotą Wellman i blogerką Darią Ładochą.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uokik-szybko-zakonczono-promocja-lidla-ze-zwrotem-produktow-bez-przyczyny-mogla-naruszyc-zbiorowe-interesy-konsumentow,7171412548741249a ##
Działania reklamowe Lidla są prowadzone m.in. w telewizji i internecie.
Kreacją i produkcją reklam firmy zajmuje się GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.











