Lidl ze świąteczną przemianą. Andziaks twarzą projektu

Od 1 grudnia sklep Lidl Polska przy ul. Kasprowicza 117 pokazał świąteczną iluminację. Na zewnątrz budynku rozbłysły tysiące lampek. Twarzą projektu została influencerka Andziaks.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
Lidl ze świąteczną przemianą. Andziaks twarzą projektu
Lidl przy ul. Kasprowicza ze świąteczną iluminacją.

Za wizję i ostateczny efekt imponującej iluminacji odpowiada influencerka Andziaks. Efekt świątecznej przemiany od 4 grudnia można oglądać w mediach społecznościowych oraz w specjalnym odcinku "vlogmasa" na kanale Andziaks.

Konkurs na TikToku dla obserwatorów Lidla

Również 4 grudnia ruszył świąteczny konkurs na TikToku Lidl Polska. Aby wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć na pytanie w komentarzu pod filmem: "Bez jakich przysmaków z Lidla nie wyobrażasz sobie świąt?" Konkurs potrwa do 11 grudnia.

Na zwycięzców czekają nagrody: iPhone 17, karta podarunkowa 500 zł na zakupy w Lidlu, paczka ze świątecznymi produktami i 20 bonów o wartości 100 zł na zakupy w Lidlu.

W projekt zaangażują się także inni twórcy Internetowi: Damian Tkaczuk, Patryk Szczepanik, Kozacka Warszawa, Maciek Zalech, StylizacjeTV, Pysia, Haaipapi, Magda Bereda i Fusialka. Influencerzy będą pokazywać "najbardziej świątecznego Lidla w Polsce" w swoich kanałach na TikToku oraz Instagramie.

Iluminacja będzie włączona codziennie w godzinach otwarcia sklepu aż do 6 stycznia. Lidl podkreśla, że została wykonana zgodnie z normami bezpieczeństwa i przepisami przeciwpożarowymi.

Kampania świąteczna Lidla: "Opłaca się świętować każdego dnia"

Lidl realizuje tegoroczną kampanię świąteczną pod hasłem "Opłaca się świętować każdego dnia". Akcja prowadzona jest w 31 krajach. W kampanii akcentowane są kwestie świadomego odżywiania, odpowiedzialności społecznej oraz wsparcia organizacji charytatywnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały