Za wizję i ostateczny efekt imponującej iluminacji odpowiada influencerka Andziaks. Efekt świątecznej przemiany od 4 grudnia można oglądać w mediach społecznościowych oraz w specjalnym odcinku "vlogmasa" na kanale Andziaks.
Konkurs na TikToku dla obserwatorów Lidla
Również 4 grudnia ruszył świąteczny konkurs na TikToku Lidl Polska. Aby wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć na pytanie w komentarzu pod filmem: "Bez jakich przysmaków z Lidla nie wyobrażasz sobie świąt?" Konkurs potrwa do 11 grudnia.
Na zwycięzców czekają nagrody: iPhone 17, karta podarunkowa 500 zł na zakupy w Lidlu, paczka ze świątecznymi produktami i 20 bonów o wartości 100 zł na zakupy w Lidlu.
W projekt zaangażują się także inni twórcy Internetowi: Damian Tkaczuk, Patryk Szczepanik, Kozacka Warszawa, Maciek Zalech, StylizacjeTV, Pysia, Haaipapi, Magda Bereda i Fusialka. Influencerzy będą pokazywać "najbardziej świątecznego Lidla w Polsce" w swoich kanałach na TikToku oraz Instagramie.

Iluminacja będzie włączona codziennie w godzinach otwarcia sklepu aż do 6 stycznia. Lidl podkreśla, że została wykonana zgodnie z normami bezpieczeństwa i przepisami przeciwpożarowymi.
Kampania świąteczna Lidla: "Opłaca się świętować każdego dnia"
Lidl realizuje tegoroczną kampanię świąteczną pod hasłem "Opłaca się świętować każdego dnia". Akcja prowadzona jest w 31 krajach. W kampanii akcentowane są kwestie świadomego odżywiania, odpowiedzialności społecznej oraz wsparcia organizacji charytatywnych.











