Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa

W środę 21 marca br. z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa telewizja Lifetime (A+E Networks) organizuje zbiórkę pieniędzy w ramach akcji #LiniaProsta, a dochód trafi do Stowarzyszenia Bardziej Kochani.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa

Celem drugiej odsłony kampanii #LiniaProsta jest sfinansowanie funkcjonowania mieszkania, w którym podopieczni Stowarzyszenia Bardziej Kochani przez kolejny rok będą uczyć się wykonywać czynności, a w przyszłości dzięki temu będą w stanie samodzielnie funkcjonować. Roczny koszt utrzymania mieszkania treningowego to 200 tys. zł (czynsz, żywność, pensje terapeutów czy transport).

Pieniądze zbierane są na stronie internetowej Pomagamy.im/liniaprosta. Zbiórka trwa do 30 kwietnia br.

Zbiórka towarzyszy premierze trzeciego sezonu programu „Taki się urodziłem” w telewizji Lifetime - w środę o godz. 22.00. Jest to reality-show o młodych kobietach i mężczyznach z zespołem Downa.

W tym roku Lifetime i Stowarzyszenie Bardziej Kochani organizują akcję #LiniaProsta po raz drugi. W zeszłym roku nadawca zachęcał do rysowania na dłoni poprzecznej linii oraz zamieszczania zdjęć na kanałach społecznościowych. Za każde zdjęcie oznaczone hashtagiem #LiniaProsta Lifetime przekazywała 5 zł na rzecz Stowarzyszenia Bardziej Kochani.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska