W środę firma ubezpieczeniowa PZU poinformowała, że jej obsługą w zakresie m.in. planowania i zakupu mediów od września br. zajmuje się Sigma Bis, wspólny dom mediowy utworzony przez PKN Orlen i PZU. Oznacza to koniec współpracy z agencją mediową Carat (Dentsu Aegis Network Polska), który zajmował się budżetem mediowym ubezpieczyciela od 2019 roku.
Wówczas w wygranym przetargu Carat zdobył też obsługę mediową Link4, firmy która powiązana jest kapitałowo z PZU.Z naszych ustaleń wynika, że Carat nadal będzie obsługiwać mediowo kampanie Link4 - w tzw. okresie przejściowym. Firma ta bowiem wciąż dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis.
Patrycja Kotecka, członek zarządu Link 4 przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Sigma Bis rozpocznie obsługę mediową tej firmy ubezpieczeniowej od 2021 roku.

Z naszych ustaleń wynika, że w Sigma Bis trwa kompletowanie zespołu do obsługi Link4.
Sigma Bis ma już wśród swoich klientów - oprócz PZU - także PKN Orlen, pracowała też przy kampaniach NBP, obecnie uczestniczy w przetargu mediowym Tauronu.











