LinkedIn wprowadza nową strategię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości marki wśród marketerów B2B. Za pośrednictwem nowych formatów reklam, takich jak Reserved Ads, platforma chce zagwarantować reklamodawcom szerokie dotarcie do użytkowników oraz efektywne przekazywanie treści.
Reserved Ads, umieszczane na czołowych miejscach w kanale głównym LinkedIn, mają zapewnić marce maksymalną widoczność podczas wybranych dat i godzin. Ma to na celu nie tylko zwiększenie znajomości marki, ale także podniesienie wskaźników odpowiedzi ze strony użytkowników.
Opcje personalizacji reklam
LinkedIn wprowadza również opcje personalizacji reklam, które umożliwiają dopasowanie treści do odbiorcy. Marketerzy mogą teraz tworzyć reklamy uwzględniające takie dane jak imię, stanowisko zawodowe czy nazwa firmy użytkownika. To posunięcie ma na celu sprostanie oczekiwaniom 71 proc. konsumentów, którzy oczekują personalizowanego kontaktu.

Dzięki systemowi AI reklamy będą mogły być automatycznie generowane na podstawie jednego kluczowego elementu, jak już istniejący nagłówek. LinkedIn zapewnia, że reklamodawcy będą mogli korzystać z wielu gotowych wersji reklamy, które mogą być dopracowywane w narzędziu Campaign Manager.
W najbliższych miesiącach planowane jest wdrożenie funkcji "elastycznego tworzenia reklam", co pozwoli markom na dodawanie wielu zasobów — do czterech obrazów, wideo lub wersji kopii — i pozwalanie systemowi na automatyczne łączenie i optymalizowanie kampanii.











