Lipton z nową kampanią. W reklamach Kukulska, BSK i Makłowicz

Wystartowała kampania herbat Lipton realizowana pod hasłem "Lipton. Od tego się zaczyna". Jej ambasadorami zostali Natalia Kukulska, duet BSK i Robert Makłowicz.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lipton z nową kampanią. W reklamach Kukulska, BSK i Makłowicz
Natalia Kukulska w reklamie herbat Lipton

Relaunch marki, który zaczyna nowy dzień

Nowa kampania pod hasłem "Lipton. Od tego się zaczyna", w której udział biorą Natalia Kukulska, BSK i Robert Makłowicz to sposób, żeby zakomunikować zmiany, które zaszły w obszarze czarnych herbat Lipton. Te wydarzyły się na kilku poziomach, a komunikacja ma podkreślić ten nowy start.

Marka Lipton przeszła relaunch, który łączy nowoczesność z szacunkiem do tradycji. Kompleksowa transformacja objęła zarówno warstwę wizualną (logo), jak i strategiczną komunikacji. Zmiany, które zaszły, miały na celu odświeżenie wizerunku marki i lepsze dopasowanie do współczesnych oczekiwań konsumentów.

Nowy key visual opiera się na haśle "Lipton. Od tego się zaczyna", które stanowi fundament nowej platformy komunikacyjnej marki.

Decyzja o relaunchu wynikała z potrzeby modernizacji. Marka postawiła na ewolucję, a nie rewolucję – zachowując to, co konsumenci już znali i lubili - podano w komunikacie.

– Lipton to coś więcej niż herbata, to dobry początek do rozmowy, współpracy i łączenia światów, które na pierwszy rzut oka niekoniecznie do siebie pasują. W naszej najnowszej kampanii przekazujemy konsumentom komunikat, że warto zacząć swój dzień – i swoją historię – z Liptonem. Bo od tego się zaczyna… a potem mogą się wydarzyć wyjątkowe rzeczy – mówi Martyna Strzałka-Dembczyńska, head of black segment East & South Europe.

Kukulska, BSK i Makłowicz w kampanii

Celem marki Lipton jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, bo czarne herbaty marki to uniwersalny produkt. Dlatego marka zaprosiła do współpracy Natalię Kukulską i duet BSK.

- Współpraca z marką jest dla mnie miłym wyróżnieniem, ponieważ Lipton towarzyszy mi od wielu lat. To ikoniczna marka, która jako pierwsza kojarzy mi się z herbatą i cieszę się, że dołączyłam do Lipton Team - mówi Natalia Kukulska.

W kampanii występuje też Robert Makłowicz. Pojawia się on w nietypowej dla siebie roli - podkłada głos pod animację kota.

Działania komunikacyjne obejmują: TV, VOD, digital, OOH, influencer marketing, sampling oraz działania PR. Za działania odpowiada agencja Enyo.

W ramach kampanii powstała też dedykowana piosenka zatytułowana "Na start". Jej premierę zaplanowano na 25 września br. Producentem i kompozytorem jest Zeepy Zep.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Co kryje poranek Natalii?

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą