Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi, a jego symbolem jest różowa wstążka. Na znak potrzeby profilaktyki badań wśród kobiet, kanał Discovery Life umieści ją w swoim logotypie. Stacja wyemituje także cykl programów poświęcony temu zagadnieniu.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Logo Discovery Life w październiku z różową wstążką, cykl programów o raku piersi

Kanał Discovery Life chce zachęcić swoich widzów do profilaktyki i regularnych badań, dlatego w tym roku będzie informować o potrzebie przeciwdziałania rakowi piersi poprzez umieszczenie międzynarodowego symbolu – różowej wstążki.

Eksperci w poszczególnych programach postarają się odpowiedzieć na pytania, jak powinna przebiegać profilaktyka; co zrobić, by poprawnie badać piersi czy jakie są najnowsze metody leczenia.

Również w niedzielę, o godz. 11:50 pokazany zostanie specjalny odcinek programu „36,6”, w którym Ewa Drzyzga opowie o akcji #badampiersi. Ma ona przekonać kobiety, by nie bały się chodzić na badania. Kampanię wsparła m.in. Magda Gessler, Monika Olejnik, czy Kayah.  

Programy poświęcone profilaktyce w badaniu piersi oraz innym zagadnieniom, związanym z leczeniem będą emitowane odpowiednio: 6 października – o godzinie 10.50 „Bez Tabu. Mastektomia bez strachu”; „36,6” o godzinie 11.50; 13 października – „Dzień dobry zdrowie” o 10.50; „Klinika urody” o 11.20; „36,6” o 11.50; 20 października – „36,6” o 10.50; „Bez Tabu. Mastektomia bez strachu” o 11.50; 27 października – „36,6” o 10.50; „Dzień dobry zdrowie” i o 12.20 „Klinika urody”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii