Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z w stosunku sierpnia roku ubiegłego - 2,27 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 216 egz., a tytuł awansował z pozycji drugiej.
Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 3,01 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 58 853 egz.
Podium zamyka magazyn „Logo” (Agora), który stracił najwięcej w zestawieniu - 28,12 proc. i zanotował wynik sprzedażowy wynoszący 50 764 egz. Sporo (19,28 proc.) stracił też plasujący się na miejscu czwartym „Playboy” (Marquard Media Polska).
W sierpniu br. w porównaniu z lipca br. wszystkie miesięczniki zanotowały wzrosty sprzedaży. Najwięcej (9,67 proc.) zyskało „Logo”.

Poświęcony gadżetom magazyn „Stuff” (Ginza Media Group) miał w tym roku łączone wydanie lipcowo-sierpniowe, którego sprzedaż ogółem wyniosła 17 824 egz.











