Co drugi poniedziałek do całego nakładu „Super Expressu” dołączone będą personalizowane karty zdrapki. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą w dzienniku. Odkrycie trzech jednakowych symboli w wyznaczonej figurze gwarantuje wygraną.
Łączna wartość nagród w loterii to 235 tys. zł, a nagroda główna to samochód Ford Fiesta.
Wprowadzeniu loterii towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Polo TV, Eska TV), radiu (Polskie Radio, Radio Zet, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM, Radio dla Ciebie), miesięcznikach Muratora, a także autopromocja w grzbiecie głównym gazety, w dodatku telewizyjnym „SE TV” oraz na stronie se.pl.

Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu ”Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w lutym br. wyniosła 158 776 egz. (więcej na ten temat; http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-znow-z-najwiekszym-spadkiem-fakt-liderem).











