7 milionów piw do wygrania w loterii Tatry

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry (Grupa Żywiec).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Marka Tatra wystartowała właśnie z nową kampanią telewizyjną (emitowaną w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) wspierającą kolejną edycję promocji konsumenckiej. Loteria Tatry co roku cieszy się jednym z największych poziomów zainteresowania ze strony konsumentów. W tym roku po raz pierwszy w historii marki, idea oraz hasło promocji „Tatry się należą” bezpośrednio nawiązuje do nowej platformy komunikacji wprowadzonej w styczniu br.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tatra-loteria-zasady-nagrody-piwo-tatra-jasne-pelne-i-tatra-mocne ##

Miliony piw Tatra Jasne Pełne do wygrania w loterii

Loteria Tatry rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br. Do wygrania w promocji są miliony piw Tatra Jasne Pełne.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów marki (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej (pod kapslem – „Tatra się należy", pod zawleczką – „Tatra JP 2022"). Zwycięskie kapsle lub zawleczki upoważniają do odbioru wygranej w sklepach biorących udział w promocji.

Akcja pod hasłem „Tatry się należą” wspierana będzie dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży.

Organizatorem loterii jest agencja G3. Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Spot wyprodukował Opus Film. Opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa