Loteria z Fiatem 500 promuje Premio

Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z loterią, w której do wygrania są Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł. Za obsługę akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Linea Recta i Upgrade Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W loterii może wziąć udział każdy, kto dokona zakupu lub skorzysta z usług oferowanych przez serwisy Premio za minimalną kwotę 50 zł, wypełni otrzymany kupon i wrzuci do urny znajdującej się w punkcie Premio. Akcja zaczęła się 7 października i potrwa do 14 lutego przyszłego roku. Do wygrania w niej są Fiat 500 oraz 112 bonów podarunkowych o wartości 250 zł na usługi mechaniczne w serwisach Premio. Dodatkowo wszystkim klientom rozdawane są drobne upominki przydatne w aucie.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe w prasie (tytuły lokalne i ogólnopolskie) oraz internecie (m.in. mailing, aktywności na Facebooku). Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja Linea Recta, a za dobór mediów - agencja Upgrade Marketing.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów