Lothar Boehm przygotowała nowe szaty Kubusia

Firma Tymbark wprowadziła na rynek innowacyjny wariant Kubusia wzbogacony Formułą Ochronną Pro-A (połączenie prowitaminy A i prebiotyku).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Forma i grafika nowego opakowania zostały zaprojektowane przez Lothar Boehm tak, aby podkreślać charakter nowego produktu.

- Dzieci to bardzo wymagający konsument. Szukają produktów, które w pełni zaspokoją ich oczekiwania zarówno pod względem samego produktu - jego jakości, jak również pod względem opakowania - jego funkcjonalności i nowoczesności. Są otwarte na innowacyjne pomysły. Formuła nowego Kubusia jest unikalna. Mamy nadzieję, że najmłodsi polubią nasz nowy produkt - powiedziała Dorota Liszka, rzecznik prasowy firmy Tymbark.

           

"Zależało nam, aby nowe opakowanie wspierało nową koncepcję marki.Tak jak produkt, musiało być emocjonalne i atrakcyjne dla dzieci, ale jednocześnie edukacyjne i racjonalne dla rodziców - dodał Piotr Kośmider z firmy Lothar Boehm.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+