Ludomir Wiśniewski ma niemal 20-letnie doświadczenie w branży mediowo-marketingowej, obejmujące obszary takie jak: sprzedaż, strategia digital czy business development.
Karierę w branży rozpoczynał w 2007 r., pracując w wydawnictwie Agora, jako doradca ds. reklamy. Kilka kolejnych lat pracował w Wirtualnej Polsce, początkowo jako account executive, a następnie senior account manager/international sales specialist. Następnie przez 7 lat w Optimise Media Poland (finalnie na stanowisku client service director), potem kilka lat w agencji Mastermind, a bezpośrednio przed przyjściem do Aleph Polska w Iberion.
- Microsoft z platformą Microsoft Advertising jest dla Aleph jednym z kluczowych partnerów biznesowych. Ludomir to ekspert, który łączy strategiczne myślenie z ogromnym doświadczeniem operacyjnym. Jego wiedza o rynku, zdobyta zarówno po mediowej, jak i agencyjnej stronie, będzie ogromnym wsparciem dla naszych klientów - komentuje Justyna Duszyńska, dyrektor zarządzająca Aleph Polska.

Ludomir Wiśniewski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył magisterium na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (specjalizacja: Marketing Polityczny) oraz studia uzupełniające w Centrum Studiów Latynoamerykańskich.










