Ludzie platformy n odpowiadają za fiasko nc+. Będzie obniżka cen?

To kierownictwo byłej platformy n, a nie ludzie dawnej Cyfry+, odpowiadali za kształt oferty nowej platformy nc+, która nie spodobała się klientom - podał tygodnik „Newsweek”. Sugeruje on też, że może dojść do obniżki cen.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Od 21 marca br., gdy oficjalnie zaprezentowano ofertę nowej platformy nc+, trwa nieustanna jej krytyka przez internautów i media. Operator dostaje cięgi przede wszystkim za bardzo wysokie ceny pakietów, rozpoczęcie przymusowej migracji abonentów i nieudolny sposób komunikacji z klientami i mediami. Po skargach klientów n i Cyfry+ sprawą zainteresował się już Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, który wszczął postępowanie przeciw nc+ (poznaj szczegóły).

„Newsweek” napisał, że po sfinalizowaniu transakcji połączenia Cyfry+ i n (miało to miejsce 30 listopada ub.r.), ludzie dawnej Cyfry+ zostali odsunięci od wszelakich decyzji dotyczących przygotowania oferty dla klientów. Stało się tak, mimo że to Canal+ jest większościowym udziałowcem nc+. Wcześniej z Canal+ Cyfrowego zwolniono m.in. wieloletnią dyrektor programową Beatę Ryczkowską oraz większość szefów kanałów tematycznych. 

Zadanie technicznej fuzji Cyfry+ i n wzięła na siebie Beata Mońka, ówczesna prezesa Canal+ Cyfrowego, a do piątku 29 kwietnia br. wiceprezes nc+. Rozstała się z firmą w trybie natychmiastowym z powodu - jak podano oficjalnie - „różnicy zdań na temat przyjętej strategii firmy oraz jej komunikacji”, więcej na ten temat). - To ją niestety przerosło. Nie ma wizji, spójności, współdziałania i żadnego przepływu informacji - mówi informator tygodnika.

Za przygotowanie oferty nowej platformy odpowiadał Christian Anting, wiceprezes ds. programu i produktu w nc+, a wcześniej wiceprezes platformy n, gdzie był prawą ręką prezesa Markusa Tellenbacha (obecnie Tellenbach jest wyłącznie prezesem TVN). Według „Newsweeka”, to Anting miał przekonywać prezesa nc+ Juliena Verleya, że polscy abonenci w ogóle nie zauważą podwyżki cen, a nawet jak zauważą, to ją bez gadania zaakceptują.

- Niemieccy i francuscy menedżerowie są przekonani, że jesteśmy zaślepionymi fanami futbolu, którzy za oglądanie piłki nożnej gotowi są zapłacić każde pieniądze - tłumaczy była szefowa jednego z kanałów Cyfry+ na łamach „Newsweeka”.

Jak podaje tygodnik, możliwe, że po wpływem krytyki dojdzie jednak do zmian w cenniku nc+. Nieśmiało zaczął o tym mówić już prezes Verley.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych