Łukasz Zaleśny consumer experience strategy directorem w Starcomie

Łukasz Zaleśny objął nowo utworzone stanowisko consumer experience strategy directora w agencji mediowej Starcom (Publicis Media). Wzmocnił tym samym zespół strategii, kierowany przez Sebastiana Szadego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Zaleśny consumer experience strategy directorem w Starcomie

Zaleśny na nowo utworzonym stanowisku będzie wspierał budowę ekspertyzy agencji w obszarze consumer experience oraz współtworzył projekty, których celem jest budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń ludzi z markami, z wykorzystaniem technologii i nowoczesnych kanałów komunikacji. Zajmie się także rozwojem oferty warsztatowej i szkoleniowej agencji w zakresie strategii komunikacji - consumer journey, experience design.

- W Starcomie jesteśmy przekonani, że jedynym źródłem wzrostu biznesu klientów jest poprawa doświadczeń konsumentów na całej ścieżce ich kontaktów z markami i produktami. Wspólnie z naszymi klientami potrafimy diagnozować potrzeby oraz identyfikować obszary wymagające zmian i optymalizacji w strategiach biznesowych, przełożyć je na cele, które następnie, dzięki naszym kompetencjom, narzędziom analitycznymi, technologii, realizujemy. Ekspertyza Łukasza Zaleśnego w obszarze consumer experience oraz jego doświadczenie strategiczne w tej dziedzinie, będą doskonałym uzupełnieniem kompetencji już rozwijanych w naszym dziale strategii, kierowanym przez Sebastiana Szadego - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.

Łukasz Zaleśny karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-graphics (TBWA) i ACR (K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marek i wspieraniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich.

Ostatnio jako strategy & innovation director w Blue 449 (obecnie Spark Foundry) odpowiadał za rozwój oferty kolektywnej pracy warsztatowej z partnerami biznesowymi klienta, a także za realizację innowacyjnych projektów komunikacyjnych na styku mediów i kreacji.

Łukasz Zaleśny jest absolwentem Szkoły Strategii Marki przy SAR. Jako wykładowca SGH, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu współpracy marketerów z agencjami. Jako prelegent występował na konferencjach branżowych m. in. Forum IAB, AdUniverse, European Start-up Days i InternetBeta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów