„M jak miłość” na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40, począwszy od 3 września br.
Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków nowego sezonu serialu wyniosła 6,66 mln osób, co przełożyło się na 42,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 37,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
W obecnym sezonie największą widownię zgromadził 1000. odcinek produkcji, który pokazany został 16 września br. Oglądało go 7,26 mln osób.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i osiąga już tylko 10,43 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11 - Wydział Śledczy”; 9,98 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, serial „Transporter” oraz mecz piłki nożnej; 8,65 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Warto dodać, że 2 września br. o godz. 20.40 pokazana została gala „Tysiąc razy M jak miłość”, która zainteresowała aż 5,10 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 33,47 proc. oraz 38,00 proc. udziału. Jubileuszowy koncert serialu odbył się w Teatrze Polskim w Warszawie. Wzięli w nim udział aktorzy serialu i jego twórcy oraz inne gwiazdy TVP.











