150 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania pisma „Retro”

Pierwszy numer miesięcznika „Retro” wydawanego pod marką „Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) zanotował sprzedaż wynoszącą ponad 150 tys. egz. - wynika z prognoz wydawcy do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
150 tys. egz. sprzedaży pierwszego wydania pisma „Retro”

„Retro” zadebiutowało na rynku 12 listopada ub.r. w nakładzie 250 tys. egz. i w cenie 2,50 zł. Jest magazynem poświęconym gwiazdom kina, sceny i estrady XX wieku. Wejście tytułu na rynek wspierała kampania telewizyjna i prasowa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/180-tys-sprzedazy-pierwszych-wydan-tygodnika-dobry-tydzien ##

Wydawca z wyników sprzedaży pierwszego wydania miesięcznika „Retro” jest zadowolony. 14 stycznia br. ukaże się trzeci numer magazynu. Jego cena i formuła pozostaną bez zmian.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych