2,6 mln nazw w rejestrze domeny .pl. Liderem home.pl przed nazwa.pl

Pierwsze półrocze 2015 roku rejestr domeny .pl zakończył z liczbą blisko 2,6 mln aktywnych nazw w DNS - wynika z raportu firmy NASK.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na koniec pierwszego półrocza 2015 roku stan rejestru domeny .pl wynosił 2 593 474 aktywnych nazw w DNS, utrzymywanych na rzecz ponad 976 tys. abonentów.

W II kwartale br. zarejestrowanych zostało 285 003 nowych domen .pl, a dziennie średnio rejestrowanych było 3132 domen.

grafika
grafika
grafika

Pierwsze miejsce w obsłudze domen .pl zajmuje home.pl z wynikiem 23,8% (spadek o 0,17 pkt. proc.). Na drugim miejscu z wynikiem 21,12% jest Nazwa.pl (wzrost o 1,45 pkt. proc.), a na trzecim - Consulting Service z wynikiem 9,77% (spadek o 0,24 pkt. proc.). Grupa home.pl łącznie uzyskała 33,19% udziałów w obsłudze nazw domen.pl.

grafika

Największy udział w nowych rejestracjach miała w II kwartale Nazwa.pl, z wynikiem 31,51% (wzrost o 2,75 pkt. proc.). Drugie miejsce zajmuje home.pl z wynikiem 27,83% (wzrost o 2,09 pkt. proc.), a trzecie - OVH, z wynikiem 6,26%. Consulting Service (dotychczas na trzecim miejscu) zajął piąte miejsce z udziałem 6,15% (spadek o 1,59 pkt. proc.). Grupa home.pl uzyskała łącznie wynik 35,15% w nowych rejestracjach nazw domen .pl.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu