24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię w kampanii „Jedzenie jest GREAT”

Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii „Jedzenie jest GREAT”.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię w kampanii „Jedzenie jest GREAT”

Długofalowa kampania „Food is GREAT” ma na celu popularyzację kultury i dziedzictwa narodowego Wielkiej Brytanii na całym świecie. W latach 2013-15 jednym z priorytetowych rynków dla akcji jest Europa Środkowo-Wschodnia. „Food is GREAT” skupia się na promocji regionalnych brytyjskich produktów, m.in. serów, whisky, cydru czy owoców morza wśród polskich konsumentów i sprzedawców.

24/7 Communication odpowiada za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tamtejszej kuchni. Komunikacja w kanałach social media rozpocznie się od najbliższego poniedziałku. Działania z zakresu PR są prowadzone od początku marca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"