33 mln odtworzeń koncertu Orkiestry Symfonicznej YouTube (wideo)

20 marca odbył się finałowy koncert Orkiestry Symfonicznej YouTube. Bezpośrednio transmisję można było oglądać w 13 krajach świata, w tym w Polsce.

km
km
Udostępnij artykuł:

Cały koncert trwał 2,5 godziny, wzięło w nim udział 97 muzyków i 4 solistów z 30 krajów świata. Wśród nich były dwie Polki - altowiolistka Marta Lutrzykowska i skrzypaczka Marzena Malinowska. Najmłodszy uczestnik miał 14, a najstarszy 49 lat.

YouTube informuje, że finałowy koncert był oglądany na żywo przez internet na całym świecie - łącznie odbyło się ponad 33 mln transmisji na żywo do 189 krajów, w tym 2,8 mln transmisji na urządzenia przenośne. Łączna liczba danych przesłanych w ramach transmisji wyniosła 422 terabajty, czyli tyle co 145 mln plików MP3 z muzyką klasyczną przesyłanych mailem.

Polska była jednym z państw, w których najczęściej oglądano bezpośrednią relację koncertu online. Oto lista dziesięciu krajów, w których transmisja na żywo cieszyła się największym powodzeniem:

1. USA 2. Niemcy 3. Włochy 4. Francja 5. Polska 6. Rosja 7. Australia 8. Wielka Brytania 9. Brazylia 10. Tajwan

Pełny zapis koncertu można obejrzeć na oficjalnym kanale Orkiestry Symfonicznej YouTube lub poniżej:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami