95 procent e-maili to spam

Do 95 procent komunikacji e-mailowej stanowią niechcianewiadomości.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez zajmującą sięinternetowym bezpieczeństwem firmę Barracuda Networks, któradokonała analizy ponad miliarda wiadomości e-mail przesłanych nakonta 50 tysięcy klientów korzystających z jej usług.

90 do 95 procent wszystkich e-maili wysłanych w bieżącym rokustanowił spam, w porównaniu do 85-90 procent przed rokiem -informuje serwis ars technica. Wskaźnik ten rośnie stale od 2001roku, kiedy spam stanowił jedynie 5 procent elektronicznejkomunikacji. Trzy lata później wynosił on już 70 procent.

Barracuda przeprowadziła również oddzielne badanie wśród 261firm. 57 procent z nich uważa spam za najgorszą formę niepożądanejreklamy, gorszą od ulotek i telemarketingu. 13 procent respondentówcodziennie otrzymuje ponad 50 wiadomości e-mail zawierających spam,podczas gdy 65 procent otrzymuje ich mniej niż 10 dziennie.

źródło: ars technica

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały