„A Ty... co robisz?” w kampanii Converse

Pod hasłem „A Ty… co robisz?” trwa internetowa kampania reklamowa marki Converse. Akcję – której głównym elementem jest konkurs – przygotowały firmy AmerSport i Pro Media House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od 22 października internetowa kampania reklamowa Converse opiera się na konkursie prowadzonym na specjalnej podstronie serwisu Digart.pl. Zarejestrowani użytkownicy mogą tam dodać swoje prace graficzne wyrażające ich zdolności kreatywne. Autorzy projektów najlepiej ocenionych przez internautów i jury otrzymają zestaw produktów marki Converse o wartości 1 tys. zł (nagroda główna) oraz wybraną parę obuwia marki Converse z bieżącej kolekcji (5 wyróżnień).

grafika

Akcję pod hasłem „A Ty… co robisz?” wspierają działania reklamowe obejmujące serwis Digart.pl, wybrane witryny sieci Arbo oraz wyszukiwarkę Google. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca listopada – przygotowała dystrybuująca na polskim rynku produkty Converse firma AmerSport, a za realizację kampanii i konkursu odpowiada dom mediowy PRO Media House.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"