Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA

Adam Jankowski objął stanowisko head of digital marketing w Grupie IKEA w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w PZU, P4 i T-Mobile.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA
Adam Jankowski

Jankowski do IKEA Group przeszedł z firmy ubezpieczeniowej PZU, gdzie pracował od jesieni ub.r. Jako e-marketing unit manager odpowiadał tam m.in. za rozwój performance marketingu oraz nową strategię działań internetowych.

Wcześniej pracował w P4 (operatorze sieci Play) jako user experience expert. Był też związany przez ponad sześć lat z T-Mobile Polska. Był tam m.in. e-communication unit managerem & e-business coordinatorem.

Pracował również w agencjach reklamowych. Był m.in. e-marketing managerem w Euro RSCG Marketing House i e-marketing & business development managerem w TBWA Communication Group.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?