Adamczyk zdobył milion

Śmiech, miłość i gwiazdy - "Nie kłam, kochanie" to kinowy strzał wdziesiątkę! A raczej w milion. Od dnia premiery, 28 marca, nowyfilm Piotra Adamczyka zobaczyło ponad 1 milion 51 tysięcy widzów!Komediowy hit prowadzi w box office już czwarty tydzień.

onet.pl - kk
onet.pl - kk
Udostępnij artykuł:

"Nie kłam, kochanie" wpada zresztą nie tylko w oko, ale i wucho. Soundtrack do filmu to jeden z trzech najlepiej sprzedającychsię albumów w Polsce.

Gdy krawcowa ukłuje się w palec, wiadomo: sukienka będzie siępodobać. A gdy aktor złamie nogę? Sukces filmu murowany. PiotrAdamczyk - jako pełen uroku kłamca-uwodziciel, który wpada wewłasne miłosne sidła - widzów podbił z łatwością. I mimo kontuzji,której nabawił się na planie, na pierwsze miejsce box officewskoczył bez trudu.

W "Nie kłam, kochanie", fanów dobrego kina kuszą też wspaniałekobiety. Beata Tyszkiewicz jako ciocia-milionerka, która po nocachlunatykuje i traci majątek w kasynie. Grażyna Szapołowska -współczesna pani Dulska. I wschodząca gwiazda - Marta ŻmudaTrzebiatowska, której uroda przyćmiewa nawet kwiaty na krakowskimRynku.

onet.pl - kk
Autor artykułu:
onet.pl - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii