Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do agencji Talk Marketing

Adriana Kajca zakończyła pracę w Grupie Żywiec, gdzie była krajowym kierownikiem ds. rozwoju rynku. Obecnie zaczyna pracę jako dyrektor zarządzająca agencji Talk Marketing zajmującej się marketingiem rekomendacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ostatnim czasie Adriana Kajca w Grupie Żywiec kierowała strategiczną komórką odpowiedzialną za strategię kanałową i shopper marketing. Wcześniej pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie była szefem regionalnego działu trade marketingu i szefem marki Lech, oraz Nestlé Polska. Ogółem z branżą trade i brand marketingu jest związana od kilkunastu lat.

Po odejściu z końcem października z Grupy Żywiec Kajca rozpoczęła pracę w nowo utworzonej agencji Talk marketing. Będzie się ona zajmować marketingiem rekomendacji, a konkretnie - docieraniem do określonych grup docelowych i wywoływaniem w ich obrębie niewymuszonych, pozytywnych rekomendacji danego produktu lub usługi. Talk Marketing kończy właśnie testowanie swojego systemu internetowego służącego do kontaktu z konsumentami.

- W zarządzaniu agencją będę chciała wykorzystać cała moją wiedzę marketingową dotyczącą pozycjonowania marki, budowy jej „zdrowia”, komunikacji marki oraz efektywności różnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej - zapowiada Adriana Kajca. - Kampania marketingu rekomendacji ma być nie tylko „fajna” ale przede wszystkim skuteczna, ma budować pozycję i siłę marki - opisuje.

Talk Marketing kieruje swoje usługi przede wszystkim do firm z branży FMCG, zwłaszcza producentów artykułów dla matek. W agencji pracują obecnie dwie osoby, a trzy kolejne ściśle z nią współpracują.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta