Adriana Misiorska przeszła z GroupM do SalesTube

Do zespołu agencji Sales Tube (należącej do Group One) dołączyła Adriana Misiorska. Będzie odpowiadała za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adriana Misiorska, dołączając z początkiem kwietnia do zespołu Sales Tube, objęła stanowisko SEM strategist.

Do jej zadań w agencji należeć będzie rozwój kompetencji strategicznych, a jednocześnie poszerzanie znajomości narzędzi oraz technologii. Ma wzmocnić kompetencje SalesTube w zakresie bieżącej optymalizacji prowadzonych działań PPC. W ramach bieżących projektów Misiorska będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży turystycznej, a dodatkowo wesprze zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów.

Z segmentem SEM Adriana Misiorska związana jest od ponad 5 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w GroupM, gdzie przez ostatnie dwa i pół roku pracowała na stanowisku starszego specjalisty SEM. Początkowo obsługiwała wszystkich klientów domu mediowego Maxus, tj. Alior Bank, Avon, Subway, Nikon, a w ostatnich miesiącach głównie klientów agencji MEC, m.in. Empik i Nest Bank.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek