Pytania Olgi Borys do Wojciecha Majchrzaka reklamują ubezpieczenia w Aegon (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aegon Polska oparta na spotach z udziałem Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka. Kreację i strategię akcji przygotowała agencja Cut The Mustard.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pytania Olgi Borys do Wojciecha Majchrzaka reklamują ubezpieczenia w Aegon (wideo)

W spotach Olga Borys i Wojciech Majchrzak wcielają się w małżeństwo. Żona z niepokojem pyta o konsekwencje różnych sytuacji życiowych, a mąż uspokaja, że w każdej przyda się ubezpieczenie oferowane przez Aegon Polska.

- Pokazując w kampanii różne życiowe sytuacje, z którymi każdy może się zetknąć, chcemy pokazać, że Aegon oferuje kompleksowe rozwiązania ubezpieczeniowe, pozwalające zarówno chronić swój majątek jak i zabezpieczyć finansową przyszłość - opisuje Arkadiusz Chmurzyński, dyrektor ds. marketingu i e-commerce w Aegon Polska.

W akcji będą promowane główne usługi firmy: ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątku oraz produkty emerytalne, oszczędnościowe i inwestycyjne.

Działania obejmują telewizję (m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet (reklamy odsyłające do strony, na której można zostawić swoje dane i umówić się na spotkanie z przedstawicielem firmy Aegon). Potrwają do połowy kwietnia

Przygotowaniem kreacji i strategii akcji zajęła się agencja Cut The Mustard, wybrana do tego zlecenia w przetargu (nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"