Agencja Streetcom wygrała przetarg Leifheit

Do grona klientów obsługiwanych przez Streetcom dołączyła firma Leifheit. Pierwszym projektem agencji jest kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Streetcom wygrała przetarg Leifheit

Produktem, który jest głównym bohaterem pierwszej kampanii realizowanej przez Streetcom dla marki Leifheit  jest suszarka ogrodowa Linomatic 500 Deluxe Cover. Producentowi zależy na podkreśleniu jej atutów – stabilności, funkcjonalności, praktyczności – umożliwia powieszenie ubrań łącznie z aż 5 prań i łatwo suszyć na niej większe rzeczy takie jak pościel czy obrusy, bo długość jej linek to 50 m.

Głównym hasłem prowadzonych działań jest claim „najlepsza pod słońcem”, który ma podkreślać to, że Linomatic 500 Deluxe Cover to suszarka ogrodowa.

Agencja Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z micro influencerami. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości produktu, wyeksponowanie unikalnych cech suszarki ogrodowej Linomatic 500 Deluxe Cover, ale również odmłodzenie wizerunku marki oraz dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta pod adresem leifheitsklep.pl

Kampania trwa do końca maja.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat