Agora, TP i Ipsos rozpoczynają polską edycję badania WIP

Ipsos na zlecenie Agory i Grupy TP realizuje pierwszą w Polsce edycję badania World Internet Project. Obejmuje ono wpływ internetu na zjawiska społeczne, ekonomiczne i polityczne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ipsos realizuje badanie World Internet Project metodą wywiadów osobistych i telefonicznych na dwutysięcznej próbie respondentów. Ankietowani odpowiadają na pytania dotyczące internetu, m.in. czasu i sposobu konsumpcji mediów internetowych, bezpieczeństwa w sieci, kontaktów z otoczeniem społecznym, wpływu internetu na świadomość respondentów odnośnie życia publicznego czy wiarygodności informacji. Wyniki badania zostaną zaprezentowane na początku lipca podczas międzynarodowego forum WIP w Lizbonie.

Tym samym Polska dołącza do grona krajów zaangażowanych w World Internet Project, który na świecie prowadzony jest od 1999 roku. Następuje to w ramach inicjatywy Grupy TP i Agory, która została wyłącznym polskim partnerem projektu. Agora jest też koordynatorem badania, a eksperci z działu badań i analiz portalu Gazeta.pl wraz z zespołem współpracowników przeanalizują zgromadzony materiał i przygotują końcowy raport.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni