Alior Bank zmienia reklamy: nowa ikonka melonika, pracownicy w nowocześniejszych strojach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Alior Banku utrzymana w nieco zmienionej koncepcji kreatywnej. W pierwszej odsłonie promowana jest aplikacja mobilna, a w drugiej - reklamowane będzie Konto Jakże Osobiste. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Alior Bank zmienia reklamy: nowa ikonka melonika, pracownicy w nowocześniejszych strojach (wideo)

Odświeżona komunikacja Alior Banku łączy tradycyjne elementy, na których bank opierał swoje dotychczasowe działania promocyjne, takie jak postacie w melonikach oraz sformułowanie „wyższa kultura”. W kampanii promowane jest wprowadzone właśnie nowe hasło główne banku: „Wyższa kultura. Bank nowości”.

Nowymi elementami w reklamach są m.in. ikona melonika, przy pomocy której klient w razie potrzeby w stanie przywołać panią lub pana w meloniku, funkcjonujących wyłącznie w świecie cyfrowym. Obie te postaci, tak jak wcześniej będące symbolami Alior Banku, został uwspółcześnione: dalej są eleganckie, ale dodano im odrobinę ekstrawagancji i dystyngowanego luzu, co ma odzwierciedlać mniej sformalizowane relacje klient - bank.

W pierwszym spocie z kampanii reklamowane są nowe opcje w aplikacji mobilnej Alior Banku, m.in. usługa skanowania faktur. W kolejnym promowane będzie Konto Jakże Osobiste.

Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję, internet (m.in. współpraca z influencerami) oraz oddziały Alior Banku (niestandardowe projekty witryn).

Kreacją kampanii przygotowała agencja PZL, która niedawno w efekcie przetargu obroniła obsługę reklamową Alior Banku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej