Z Allegro znikną oferty bez cennika dostaw

W lutym z Allegro zostaną wycofane oferty bez cennika dostaw według formularza udostępnianego przez platformę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Z Allegro znikną oferty bez cennika dostaw

Allegro zapowiedziało, że od 8 lutego nie będzie już można wznawiać ofert bez cennika dostawy, a 22 lutego wszystkie takie oferty znikną z platformy.

Platforma przekazała sprzedawcom, żeby sprawdzili, czy we wszystkich ich ofertach dodano cennik dostaw. - Aby to zrobić, otwórz zakładkę Moje oferty i skorzystaj z filtra cennik dostaw. Wybierz w nim opcję bez cennika dostaw - wyświetlimy Ci wtedy listę takich ofert - opisano.

Dotychczas dodawanie cennika dostaw w ofertach nie było obowiązkowe. - Sprzedawcy mogli przypisywać metody dostawy ręcznie – do każdej oferty osobno. Dlatego część sprzedających nadal ma aktywne oferty bez cennika dostawy - zaznaczono w komunikacie Allegro.

Cenniki dostawy do swoich ofert sprzedawcy mogą dodawać, m.in. poprzez API, także do wielu ofert jednocześnie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-automaty-paczkowe-jak-odbierac-i-nadawac-przesylki,7170058270291585a ##

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce - według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. zanotowało, jako serwis www i aplikacja mobilna, 21,79 mln użytkowników i 73,01 proc. zasięgu. Zajmujący drugą pozycję Aliexpress przyciągnął 13,07 mln polskich internautów.

Sprzedawcy zapłacą więcej za dostawy w Allegro Smart!

Od początku lutego sprzedawców będą obowiązywały nowe stawki za przesyłki zakupów w ramach Allegro Smart! Znacznie więcej niż teraz będą płacili za dostawy zamówień o wartości od 80 zł. Natomiast dolny limit wartości zamówienia, przy którym kupujący może skorzystać z Allegro Smart! przy dostawie kurierskiej, na stałe obniżono z 80 do 40 zł.

Firma Allegro, do której należą też porównywarka Ceneo i spółka eBilet Polska, w trzecim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 32,9 proc. do 1,23 mld zł i wyniku netto ze 131,7 mln zł straty do 324,4 mln zł zysku. Na platformach firmy jest 13,3 mln aktywnych kupujących, wartość średnich zakupów realizowanych przez każdego zwiększyła się o 24,5 proc.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat