W komunikacie dla sprzedających Allegro dodało, że do końca stycznia 2022 nie zapłacą oni za dostawy kurierskie w ramach Allegro Smart! dotyczące zamówień o wartości od 40 do 79,99 zł.
Promocja, w ramach której w Allegro Smart! obniżono minimalną wartość zakupów przy dostawie kurierskiej z 80 do 40 zł, rozpoczęła się w drugiej połowie września, była zaplanowana do 3 stycznia.
Allegro Smart! tańsze, testowo dla wszystkich zakupów
Allegro prowadzi obecnie kilka innych promocji dotyczących Allegro Smart! Na początku listopada cenę rocznej subskrypcji tej usługi obniżono z 49 do 39 zł, taka oferta będzie obowiązywała do 23 grudnia.
Ponadto platforma testowo oferuje niektórym użytkownikom dostawy w ramach Allegro Smart! już przy zakupach o wartości 30 zł, a nawet tylko 1 zł. Testy zaplanowano od końcówki listopada do końca stycznia, nie ujawniono, jak dużą grupę kupujących obejmują.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-praca-nowy-menedzer-amazon-alvise-favar,7170089122604673a ##
Allegro stawia swoje automaty paczkowe, kupi Mall Group za 881 mln euro
Na początku listopada Allegro podpisało umowę przejęcia 100 proc. udziałów platformy e-commerce Mall Group i firmy logistycznej WE|DO działających m.in. w Czechach i na Słowacji. Zapłaci 881 mln euro, częściowo swoimi akcjami.
Równocześnie firma uruchomiła pierwsze 600 własnych automatów do nadawania i odbierania paczek z zakupami ze swojej platformy. Oparta na nich usługa One Box ruszyła w Warszawie, a w poniedziałek ogłoszono jej start w ośmiu kolejnych miastach (Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Bydgoszczy, Krakowie i Katowicach). Allegro podpisało też umowy dotyczące stawiania swoich automatów na stacjach Shell i przy sklepach Stokrotka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-smart-promocja-zakupy-ponizej-40-zl-jak-skorzystac,7170095119214209a_1 ##
Firma Allegro, do której należą też porównywarka Ceneo i spółka eBilet Polska, w trzecim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 32,9 proc. do 1,23 mld zł i wyniku netto ze 131,7 mln zł straty do 324,4 mln zł zysku. Na platformach firmy jest 13,3 mln aktywnych kupujących, wartość średnich zakupów realizowanych przez każdego zwiększyła się o 24,5 proc.











