Allegro w letnim rytmie reklamuje mobilny dostęp (wideo)

Wystartowała letnia odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej Allegro.pl. Akcję portal przygotował wspólnie z firmami Viacom International Media Networks, Letemknow Sequence i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro w letnim rytmie reklamuje mobilny dostęp (wideo)

Nowa kampania reklamowa Allegro.pl podkreśla, że można z tego serwisu korzystać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak też - do czego więcej okazji jest latem - na smartfonach i tabletach. Pokazuje to główny spot z udziałem dwójki młodych osób, które w ciągu dnia ćwiczą i spotykają się ze znajomymi w przestrzeni miejskiej, a Allegro towarzyszy im na urządzeniach mobilnych.

Allegro od dłuższego czasu promuje w swoich kampaniach dostęp mobilny. Bohaterami reklam emitowanych rok temu były smartfony i tablety zachowujące się jak ludzie, segment mobilny jest też kluczowy w strategii przyjętej przez Grupę Allegro jesienią ub.r.

Ponadto emitowane są 20-sekundowe spoty opisujące ciekawostki dotyczące mobilnego korzystania z Allegro.pl. W sierpniu pojawią się też 10-sekundowe animacje z infografikami pokazujące dane i ciekawostki dotyczące inteligentnych zakupów.

Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie) oraz internet (największe portale - wersje desktopowe i mobilne).

Główną reklamę przygotował Viacom International Media Networks we współpracy z Letemknow Sequence, a spoty z ciekawostkami - stacja Discovery. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

W kwietniu br. Allegro.pl zanotowało 12,07 mln użytkowników i 2,2 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?