Alpro reklamuje się już bez Nosowskiej i Szyca. "Roślinnie, zawsze pysznie"

"Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie" to hasło kampanii promującej szeroką gamę produktów roślinnych marki Alpro. Kampania, adaptowana na polskim rynku przez VMLY&R Poland, obejmuje emisję spotu telewizyjnego, działania digital i promocję konsumencką.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Alpro reklamuje się już bez Nosowskiej i Szyca. "Roślinnie, zawsze pysznie"

Agencja VMLY&R Poland, na podstawie globalnych materiałów wideo, przygotowała lokalną wersję kampanii marki Alpro. Pod stworzonym na potrzeby polskiego rynku hasłem “Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie” marka  produktów roślinnych, przekonuje, że włączenie do codziennej diety roślinnych alternatyw jest niezwykle łatwe.

W materiałach reklamowych nie pojawiają się już lokalni ambasadorzy marki - Kasia Nosowska i Borys Szyc.

W ramach projektu agencja VMLY&R Poland przygotowała spoty TV 30’’ i 15’’ (adaptacja materiałów globalnych) oraz bumpery 6’’ na YouTube i trzy linie kampanii social mediowej. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów Essence Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem