Amerykanie więcej czasu spędzają w smartfonach niż przed telewizorem. Dominują aplikacje mobilne

W 2019 roku ilość czasu spędzana przez Amerykanów przy urządzeniach mobilnych wyniesie średnio 3 godziny i 43 minuty i po raz pierwszy w historii przewyższy liczbę godzin poświęcanych codziennie na oglądanie telewizji - wynika z prognoz eMarketera. Najwięcej czasu Amerykanie poświęcają w smartfonach na korzystanie z aplikacji muzycznych i obecność w mediach społecznościowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma analityczna eMarketer opublikowała prognozy dotyczące sposobów konsumpcji treści w Stanach Zjednoczonych w nadchodzących latach.

Z analiz wynika że do końca 2019 r. Amerykanie po raz pierwszy poświęcą codziennie więcej czasu przy swoich urządzeniach mobilnych niż przed ekranami telewizorów. Według przewidywań będą to średnio 3 godziny i 43 minuty. W tym samym okresie użytkownicy w USA będą oglądać telewizję przez 3 godz. i 35 min. dziennie.

Zdaniem analityków w kolejnych latach ta różnica będzie się zwiększać na korzyść mobile. W 2021 r. dorosły Amerykanin spędzi ze swoim urządzeniem mobilnym 3 godz. i 54 min., podczas gdy na telewizję poświęci 3 godz. i 22 min.

grafika

Zgodnie z danymi eMarketera w br. większość czasu w segmencie mobilnym – 2 godz. i 55 min. użytkownicy poświęcą na kontakt ze smartfonem. Pozostała część przypadnie na inne urządzenia przenośne, głównie tablety.

Z prognoz wynika że użytkownicy urządzeń mobilnych poświęcą swój czas głównie na kontakt z aplikacjami, wśród których na czołowych miejscach znajdą się te dotyczące muzyki w streamingu oraz obsługi mediów społecznościowych.

Natomiast średnio tylko 26 min. dziennie Amerykanie przeznaczą na odwiedzanie stron internetowych za pomocą mobilnych przeglądarek.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7