Andrzej Wrona i Karol Kłos ambasadorami marki Reebok

Andrzej Wrona i Karol Kłos, siatkarze reprezentacji Polski, zostali nowymi ambasadorami marki Reebok dla kategorii trening.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Andrzej Wrona i Karol Kłos dołączyli do Joanny Jędrzejczyk w #teamReebok. W ramach współpracy z siatkarzami, Reebok chce podkreślić, jak istotną rolę - niezależnie od dyscypliny sportu - odgrywa trening. Przede wszystkim chodzi tutaj o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość, w czym mają pomagać ubrania z nowej kolekcji Reebok Activchill z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe Nano 7.

grafika

Wrona i Kłos podczas wydarzenia Reebok 5/2/7, które odbyło się w Ufficio Primo w Warszawie, w roli kapitanów swoich drużyn poprowadzili specjalny trening, w którym wraz z uczestnikami walczyli o jak najlepsze rezultaty uzyskane w 527 sekund (5 - pentagonalny kształt włókien w odzieży Reebok Activchill, 2 - dwóch nowych ambasadorów w #teamReebok, 7 - siódma odsłona obuwia treningowego Reebok Crossfit Nano 7).

grafika

Ponadto siatkarze będą zaangażowani w inne działania aktywacyjne marki Reebok w nadchodzących miesiącach. Ich rolą będzie inspirowanie i zachęcanie ludzi do różnicowania form treningów i próbowania nowych aktywności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych