Anna Górka i Joanna Czayka pokierują działem międzynarodowym w Infinity Media

Do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyły Anna Górka i Joanna Czayka, które pokierują nowo utworzonym działem międzynarodowym. Górka objęła stanowisko international sales directora a Czayka international sales managera.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Anna Górka i Joanna Czayka pokierują działem międzynarodowym w Infinity Media
Anna Górka i Joanna Czayka

Do zadań Górki należy kompleksowa obsługa kampanii zagranicznych. Z kolei Czayka zajmie się budowaniem strategii międzynarodowej.

- Powołanie działu międzynarodowego to krok w stronę realizowanej dotychczas polityki sprzedażowej Infinity Media. Dążymy do poszerzenia kompetencji, oferując pełen wachlarz usług mediowych nie tylko w kraju, ale również  poza granicami Polski. Zależy nam na mocnym zaznaczeniu ugruntowanej już pozycji na szerszym rynku. Wierzę, że rozwijanie nowego działu i powiększenie załogi Infinity Media zaowocuje szeregiem nowych sukcesów i  dalszym rozwojem firmy na poziomie globalnym - mówi Kamil Wojciechowski, prezes Infinity Media.

Anna Górka ostatnio kierowała pracą działu międzynarodowego w Evolution Media Net jako head of international sales. Wcześniej pracowała m.in. w dziale sprzedaży ARBOInteractive Polska.

Joanna Czayka zdobywała doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży międzynarodowej ARBOmedia Polska. Pracowała również w oddziale Goldbach w Londynie. Przed związaniem się z Infinity Media pracowała w Evolution Media Net na stanowisku international sales managera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana