AXN promuje stare i nowe seriale

Stacja AXN rusza z kampanią promocyjną, która wspierać będzie noweseriale w ramówce kanału jak "Deadwood" czy "Napiętnowany" oraznowe sezony znanych już wcześniej pozycji jak "Medium", "Zabójczeumysły" czy "CSI: Kryminalne zagadki Miami". W akcji wykorzystanazostania prasa oraz internet.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Prasowa część kampanii realizowana będzie głównie wTV-guide'ach, a także w pismach typu people ("Gala", "Party","Show"), tygodnikach opinii ("Polityka", "Forum", "Przekrój") orazmagazynach hobbystycznych ("Auto Świat", "Komputer Świat", "CDAction"). Natomiast w internecie akcja obecna będzie na wortalach otematyce rozrywkowej i filmowej i bazować będzie na formatachwideo. Dodatkowo na forach internetowych, witrynachspołecznościowych i serwisach lifestylowych realizowana będądziałania buzz-marketingowe.

Kampania prasowa została przygotowana przez stację we własnymzakresie, natomiast media prasowe zaplanowano we współpracy z domemmediowym Maxus. Za kampanię internetową odpowiada agencjaAdv.pl

Działania promocyjne potrwają od połowy listopada do połowygrudnia br.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały