Bakalland rozpoczyna współpracę z LiquidThread

Firma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną nowej linii przekąsek, które już pojawiły się na rynku. Strategią, kreacją do wszystkich kanałów komunikacji oraz działaniami w mediach społecznościowych i współpracą z influencerami zajmie się agencja LiquidThread należącą do Publicis Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bakalland rozpoczyna współpracę z LiquidThread

Do przetargu zaproszonych zostało pięć agencji, ale ich nazw nie podano. Na krótkiej liście znalazły się dwie z nich, w tym LiquidThread, której powierzono obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego nowej linii produktowej.

- Nową linię bakaliowych przekąsek stworzyliśmy z myślą o młodych konsumentach. Zależało nam na odmłodzeniu marki Bakalland, a agencja LiquidThread przekonała nas odwagą i kreatywnością swojego pomysłu, w którym widać zrozumienie potrzeb młodych odbiorców. Co dla nas istotne, charakter kampanii uwzględnia specyfikę kanałów, dzięki czemu precyzyjnie dotrzemy do naszych odbiorców z komunikatem - mówi Agnieszka Pragacz, starszy kierownik marki w Bakalland SA.

Kampania nowych przekąsek Bakallandu obejmie telewizję, kino, internet i komunikację w mediach społecznościowych. LiquidThread przygotowuje strategie, ideę kreatywną, zajmie się produkcją wszystkich formatów reklamowych w tym pięciu spotów telewizyjnych. Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę nowego produktu w kanałach społecznościowych.

Działania, za które odpowiada LiquidThread, rozpoczną się jesienią. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla Bakalland SA zajmuje się Starcom.

Wprowadzana właśnie na rynek linia przekąsek Bakallandu obejmuje pięć produktów: Koko Loko, czyli połączenie nerkowca prażonego z chipsami kokosowymi oraz kostki kokosowej w czekoladzie, O! Żesz Sezam - prażony orzech arachidowy oblany miodem i otoczony w ziarnach sezamu, Cud Miód - połącznie prażonego nerkowca oraz chrupiącej prażone kukurydzy pokrytej miodem, Słona Ona - prażona kukurydza pokryta solą oraz Love Las - połączenie żurawiny z sokiem z jagód oraz prażonego migdała w białej czekoladzie z różaną otoczką.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta