Ballantines w nowej butelce wsparta kampanią

Na polski rynek trafiła nowa butelka szkockiej whisky Ballantines. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez agencję Lowe Warsaw.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największe zmiany w nowej butelce Ballantines zaszły w obrębie etykiety, której wykrój jest bardziej dynamiczny, a znak herbowy Lorda Lyona został przeniesiony do górnej części opakowania.

Butelka zachowała swój charakterystyczny prostokątny kształt, a nazwa marki ma zmienioną, złotą kolorystykę. Całość dopełnia pieczęć z literą "B".

grafika

Ballantines w nowej butelce pojawiła się na polskim rynku w sierpniu br., a od września ma być dostępna w sklepach w całym kraju. Launch wspierają m.in. prowadzone przez Lowe Warsaw działania reklamowe punktach handlu nowoczesnego i tradycyjnego oraz animacje w kanale on-trade. Agencja na potrzeby tej akcji opracowała graficzne motywy przewodnie (tzw. key visuale) oraz materiały POS.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style