Banki Spółdzielcze SGB z nową kampanią dla przedsiębiorców

Banki Spółdzielcze SGB rozpoczynają nowa kampanię, w której odpowiadają na pytanie, dlaczego przedsiębiorcy wybierają właśnie je. Autorem kreacji jest agencja GPD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Banki Spółdzielcze SGB z nową kampanią dla przedsiębiorców

Nowa kampania, która została zrealizowana razem z agencją reklamową GPD Agency oraz GPD Studio, potrwa do końca czerwca. Spot – w pełnej 30’’ wersji, skrót 15’’ oraz trzy skróty internetowe 6’’ – można zobaczyć w telewizji (TVP i TVN), internecie, TVP VOD, TVN Player i Polsat Box. Reżyserem jest, tak jak w poprzednich latach, Łukasz Korczak. 

W spotach reklamowych znana z wcześniejszych kampanii dziennikarka spotyka się tym razem z przedsiębiorcami. Na zadane przez nią pytanie: „Dlaczego przedsiębiorcy wybierają Banki Spółdzielcze SGB” odpowiadają bohaterowie spotu, którzy cenią je za to, że znają potrzeby lokalnych przedsiębiorców, wpierają inwestycje blisko i daleko oraz mają doradców na których mogą liczyć.  

– Kampania dla przedsiębiorców pokazuje, jak ważni dla nas są ludzie i relacje, które budujemy w lokalnych społecznościach, ale też biznes, który wspieramy. Zgodnie z hasłem: „Dobrze dbać o siebie nawzajem” – zaznacza Ewelina Ignaczak, dyrektorka biura marketingu i komunikacji w SGB-Banku. – Właśnie z uwagi na to jak ważne są dla nas relacje, doceniamy to, że kolejny projekt udaje nam się realizować z tym samym zespołem. Bo dobre relacje to dobre zrozumienie i ogromny komfort pracy. Bo że też świetne efekty, to już Państwo zobaczą sami – dodaje.  

Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja spotu oraz sesja foto. Do stworzenia spotu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia AI. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?