Bardzo i Tribal DDB będą reklamować Allegro

Agencje Bardzo i Tribal DDB wygrały przetarg na przygotowanie międzynarodowej kampanii reklamowej serwisu Allegro.pl. Pierwsza będzie odpowiadać za ATL, a druga za digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bardzo i Tribal DDB będą reklamować Allegro

Zadaniami Bardzo i Tribal DDB będzie opracowanie długoterminowej platformy reklamowej Allegro, która połączy cele wizerunkowe oraz sprzedażowe i taktyczne związane z poszczególnymi kategoriami. Reklamy mają podkreślać rozwiązania mobilne wszystkich serwisów transakcyjnych Grupy Allegro. Będą emitowane zarówno w Polsce, jak i innych krajach, w których działa firma.

- Podjęliśmy decyzję o wyborze Tribal DDB oraz Bardzo ze względu na spełnienie wszystkich trzech warunków jednocześnie oraz doskonałe wpisanie się w wartości oraz emocje marki Allegro. Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony, a start platformy kreatywnej planowany jest na lipiec 2014 w Polsce oraz na jesień 2014 na pozostałych rynkach, tj. Ukrainie i Czechach - opisuje Adam Szałamacha, acting group brand manager w Grupie Allegro.

W przetargu brały jeszcze udział agencje Ogilvy i Grey Group. Ta druga przygotowała ostatnią dużą kampanię reklamową Allegro.pl, prowadzoną od września ub.r. do lutego br. pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów” (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

W marcu br. Allegro.pl zanotowało 12,4 mln użytkowników i 2,84 mld odsłon, a wszystkie serwisy Grupy Allegro - GG z kategorii e-commerce - 13,05 mln użytkowników i 2,78 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"