Bartek Szymeczko head of creative content w Saatchi & Saatchi

Bartek Szymeczko poprowadzi dział Creative Content w agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). Na stanowisku head of creative content odpowiadać będzie za rozwój zespołu dostarczającego Klientom rozwiązania contentowe, angażujące aktywacje i działania niestandardowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartek Szymeczko head of creative content w Saatchi & Saatchi

Powołanie działu Creative Content w agencji Saatchi&Saatchi było efektem dynamicznego rozwoju kompetencji contentowych w agencji i odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie marketerów na angażujące działania i treści, realizowane ze zrozumieniem nowych kanałów komunikacji, znajomości platform, wyczuciem aktualnych trendów kulturowych i w połączeniu ze zwinnym podejście do sposobu realizacji i produkcji.

Bartek Szymeczko będzie odpowiadać za budowanie kreatywnej strategii działań contentowych, aktywacji PRowych oraz tworzenie formatów kreatywnych opartych o działania kampanijne, on-goingowe, współpracę pomiędzy twórcami a markami, szybkie produkcje „run&gun”. Dział Creative Content jest integralną częścią struktury kreacji, której przewodzi CCO Michał Sęk.

- W dzisiejszym dynamicznym świecie nowoczesna komunikacja potrzebuje wszechstronnych liderów. Bartek świetnie łączy znajomość możliwości platform contentowych z potrzebami klientów. Razem z zespołem Creative Content będą tworzyć treści, które przyciągają uwagę i angażują, ale także przekładają się na konkretne wyniki biznesowe – powiedział Michał Sęk, chief creative officer w Saatchi & Saatchi.

Bartosz Szymeczko specjalizuje się w tworzeniu wielokanałowych kampanii komunikacji, launchu i re-launchu produktów czy usług oraz zarządzaniu procesem produkcji treści. Karierę zaczynał 15 lat temu w agencjach tj. Havas PR Warsaw, czy Havas Digital Warsaw, w których pracował dla klientów z różnych sektorów, m.in. AkzoNobel, BNP Paribas, CEDC, Google, Grupa Żywiec czy Orange. Ponadto, przez przeszło 6 lat pełnił też funkcje po stronie klienckiej: w GSK - w europejskim Digital HUBie, realizując strategie digital w komunikacji B2B oraz w Samsung Electronics Polska, kierując zespołem komunikacji social media, odpowiadającym za całe portfolio produktów Samsung.

Na stronę agencyjną wrócił w 2021 roku. Objął wówczas stanowisko content & publishing directora w agencji Hill & Knowlton Polska, wzmacniając kompetencje agencyjne w zakresie strategii komunikacji digitalowych, planowania i produkcji treści oraz wsparcia mediowego. W H&K przewodził też zespołowi designerów - Warsaw Creative Studio, wprowadzając szereg zmian i innowacji w pracy zespołu, co zaowocowało wzrostem efektywności pracy i oferowanej jakości kreacji. W agencji pracował m.in. dla Amazon, Activision, adidas, ING Bank Śląski, Janssen, Jeronimo Martins (Biedronka), Meta, Nest Bank, Shell czy Westinghouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa