Bartosz Kaczmarczyk: z Informedia Polska do faceAddicted

Bartosz Kaczmarczyk objął funkcję new business directora w agencji interaktywnej faceAddicted. Wcześniej pracował m.in. w Informedia Polska i Microsoft Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Objęte przez Bartosza Kaczmarczyka stanowisko new business directora to nowa funkcja w faceAddicted. Kaczmarczyk będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów (w tym uczestniczenie w przetargach, konkursach ofert i prezentacjach) oraz realizację planów sprzedażowych.

Przez ostatnie 2,5 roku Bartosz Kaczmarczyk pracował w Informedia Polska (grupa Bonnier Business Polska). Odpowiadał za całościową realizację konferencji i kongresów branżowych (od kwestii merytorycznych po wsparcie marketingowe i działania sprzedażowe). Wcześniej wiele lat przepracował w Microsoft Polska, gdzie kolejno zajmował się działaniami antypirackimi, analityką danych i strategiami marketingowymi dla sektora MSP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"