Bartoszewski, Szymborska i Waglewski w kampanii "Dzieł wybranychAdama Michnika" (wideo)

W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamująca "Dzieławybrane Adama Michnika". Twarzami akcji są Władysław Bartoszewski,Wisława Szymborska i Wojciech Waglewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa "Dzieł wybranych Adama Michnika" pokazuje - wposzczególnych spotach - wypowiedzi Władysława Bartoszewskiego,Wisławy Szymborskiej i Wojciecha Waglewskiego na temat dorobkuredaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". Kreacje składają sięrównież z dynamicznych pasaży typograficznych utrzymanych wstonowanej kolorystyce nawiązującej do oprawy graficznejpromowanych książek. "Dzieła wybrane Adama Michnika" ukazują się zokazji 20-lecia "Gazety Wyborczej" w siedmiu tomach, z którychpierwszy - "Kościół, lewica, dialog" - ukazał się w 8 maja, drugi -15 maja, a kolejne będą trafiać do sprzedaży co tydzień.

Akcja reklamowa - obejmująca na razie spot z WładysławemBartoszewskim - jest prowadzona od 15 maja w telewizji (m.in. TVP.TVN, TVN 24, Polsat Sport) i radiu (rozgłośnie Agory). Kreacjąkampanii - zaplanowanej do 7 czerwca - i produkcją wykorzystywanychw niej spotów zajęła się firma Timecode, natomiast media zaplanowałdo mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski