BBC planuje kampanię na temat opłat licencyjnych, budżet 2,5 mln funtów

BBC ogłosiło przetarg na kampanię informacyjną na temat opłat licencyjnych za jej treści. Do realizacji zlecenia wybierze sześć agencji public relations. Budżet projektu wynosi 2,5 mln funtów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania ma rozpocząć się w kwietniu przyszłego roku. Wybrane, poszczególne agencje będą realizowały akcję informacyjną na ternach: Londynu i Południowego-Wschodu, Środkowej i Wschodniej Anglii, Północnej Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej.Kampania ma potrwać w założeniach od trzech do nawet pięciu lat.

Agencje będą miały za zadanie objaśnić Brytyjczykom program licencjonowania treści BBC oraz konsekwencje braku regulowania płatności. Firmy mają wykorzystywać media tradycyjne, internet i aktywności w social mediach. Z działań będą rozliczane kwartalnie.

W brytyjskich mediach pojawiły się już głosy krytyki, że koszt kampanii (2,5 mln funtów) równy jest 16 tysiącom pojedynczych opłat licencyjnych (abonamentów).

W Wielkiej Brytanii płacenie abonamentu (określanego jako opłata licencyjna) jest obowiązkowe. Standardowo abonament na telewizję 150,50 funtów rocznie. Uprawnia do korzystania z treści publicznego nadawcy na standardowym odbiorniku i online (w tym przez platformę iPlayer). 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych