„Bezcenne chwile” w kampanii Lufthansy

W radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania Lufthansy reklamująca tanie przeloty w Europie. Akcja – przygotowana przez McCann Ericsson i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Lufthansy podkreśla, że w ofercie tych linii do połowy kwietnia dostępne są w promocyjnych cenach bilety na loty do różnych miast europejskich, m.in. Brukseli, Frankfurtu, Mediolanu, Monachium, Londynu, Paryża i Rzymu. Przekaz  pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” jest oparty na wizerunku pasażerów.

grafika

Akcja jest prowadzona w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”, „Newsweek”), internecie (WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl) oraz radiu (RMF Classic, RMF Max, RMF FM, Radio Zet, PR Program 3 oraz wybrane stacje regionalne). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK